Veilig winkelen – Corona maatregelen

Het atelier mag op afspraak klanten ontvangen (maximaal 2 per afspraak).
Bestellingen kunt u ook per telefoon, e-mail of andere media doen, dan stuur ik het zo snel mogelijk naar u op.

Het atelier is alleen op afspraak geopend
We willen je bezoek graag zo prettig en veilig mogelijk maken voor jou en het atelier. Daarom hebben we een aantal maatregelen genomen waarbij we ons houden aan de richtlijnen van het RIVM. Ook het atelier is zich hier zeer bewust van en neemt extra maatregelen zoals het vaak en goed handen wassen na iedere klant.

Help elkaar door je te houden aan aangekondigde maatregelen en het advies van RIVM. Vooral in deze tijden moeten we er voor elkaar zijn en elkaar helpen! Zo houden we het samen prettig en veilig voor iedereen:

Welkom:

  • Maak een afspraak voor een bezoekmoment.
  • Kom zoveel mogelijk alleen, meer dan twee personen liever niet.
  • Behoor je tot de door het RIVM gestelde risicogroep? Blijf dan thuis.
  • Kom niet als je verkouden, koorts of een luchtwegaandoening hebt.
  • Houd je aan de door het RIVM voorgeschreven regels voor winkelbezoek.
  • Op dit moment geld landelijk geen dringend advies om een mondkapje te dragen in een winkel. In onze winkel is dit nu dan ook niet verplicht! Wanneer u het prettig vind kan ik deze wel dragen. Het dragen van een zogenaamd face-shield is als vervanging ook toegestaan. Het atelier heeft bij de ingang mondkapjes beschikbaar.
  • Tijdens het bezoek aan het atelier open je geen deuren, dit wordt voor je gedaan.
  • Tijdens het bezoek betracht je telkens een afstand van minimaal 1,5 meter.
  • Bedek tijdens het hoesten en niezen je mond en neus. Gebruik hiervoor een papieren zakdoek en gooi deze daarna weg. Geen zakdoek in de buurt? Hoest of nies in je elleboog.
  • Was je handen vóór en na je bezoek aan het atelier. Het atelier heeft reinigende handgel bij de ingang beschikbaar.
  • Toch met contant geld betalen? Leg het geld op het bureau en pak wisselgeld ook daar weer vandaan.
  • Het atelier is goed op de hoogte van alle (aangescherpte) maatregelen. Waar nodig zal zij u als klant helpen deze zo goed mogelijk na te leven.
  • Heb begrip voor de situatie zoals die is en accepteer onze huisregels.